דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל להקים עסק ב- איביי חלק שני 

מאת    [ 28/09/2007 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 6297 פעמים ]

אוקי, הבנו את הפונציאל הגלום במכירה באיביי, נראה מעניין. בא ניגש לעניין ונתחיל לבנות את העסק הבא שלנו באינטרנט.
אז כמו שהמלצנו במאמר הקודם, כדאי ללמוד איך לעבוד עם האתר בדרכים השונות. לקרוא קצת מאמרים בעניין ולהכנס לקהילות השונות.

כדאי לבחור כלי עבודה לניהול המכירות שלכם באיביי. למשתמשי PC – כלים כמו טורבו ליסטר, Selling Manager Pro ועוד. גם למשתמשי MAC יש כלים משלהם – כמו Black Magic ועוד...

יצירת דף About ME.
דף זה הוא מן כרטיס ביקור שלכם. מאוד חשוב להציג מי אתם כמוכרים ומה העסק שלכם מייצג, זה משפיע באופן ישיר על רמת האמינות שלכם וכך תוכלו למכור יותר. ניתן להציג בדף זה גם חלק מהמכירות וחלק מהפידבקים שלכם.
זהו גם המקום היחידי בו ניתן להציג קישור ישיר לאתר שלכם (אם יש) מחוץ לאיביי.

איך להציג מוצר למכירה באיביי?
כתבו תיאור טוב ומלא למוצרים.
פרטים מלאים על כל מוצר – כל מה שתשמיטו יחזור אליכם כבומרנג.
תנאי השירות למוצר כמו אחריות ואו טיפול במידה והסתיימה האחריות.
הציגו שאלות נפוצות בתוך תיאור המוצר – זה טוב פעמיים, נותן ללקוחות תשובות מיידיות וגם מונע שאלות מיותרות שעליכם לענות במייל.
השתמשו בקוד HTML ועצבו דף מוצר, זה מציג אתכם כסוחרים רציניים. אל תכניסו יותר מידי אלמנטים לדף המוצר – כמו מצגות פלאש וכו'. השאירו את העיצוב פשוט.
אל תשתמשו באותיות גדולות בכותרת המוצר – זה נראה לא מכובד ומציג את המוצר כצעקה.
השתמשו במילות מפתח בכותרת המוצר על מנת למקסם את כמות הנכנסים לדף המוצר שלכם.
אפשרו מחירי משלוח נוחים ומשלוחים משותפים (תנו הנחה במשלוח למי שקונה מכם יותר ממוצר אחד).

צילום מוצר – מאוד חשוב.
אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר במכירת מוצר באינטרנט הוא תצלום המוצר. השקיעו בצילום איכותי ותראו את ההשפעה במכירות.
פורמט תמונה – JPG וברזולוציה הגבוהה ביותר.
השתמשו בחצובה לצילום המוצר.
צלמו תמונת תקריב בה כל המוצר נמצא במרכז התמונה ללא שוליים רחבים.
השתמשו ברקע אחיד (כמו בריסטול לבן), השתדלו שלא יהיה רקע למוצר כמו חלונות, עציצים, רהיטים וכו'...
תאורה – להשתדל לא לצלם עם פלאש. לדאוג שיש אור טבעי – וכמה שיותר.

איזה משפטים לא להכניס לתיאור המוצר:
"אם יש לך פחות מעשרה פידבקים אני אבטל את בבצעה שלך ללא הודעה מוקדמת".
"אל תציע הצעה למוצר – אלא אחרי שהבנת במדוייק את מדיניות החזרת המוצר שלנו".
"מציע שים לב: אם לא אשמע ממך 24 שעות אחרי המכירה, אני אוטומאטית ארשום את המוצר למכירה שוב ואשאיר לך פידבק שלילי, ללא יוצא מן הכלל"
"לאחר שבוע מסיום העסקה אבקש להשאיר לי פידבק חיובי..."
אלו משפטים שמונעים מלקוחות להציע הצעות למוצר שלכם. האם אתה הייתם מציעים מחיר למוצר עם תיאור כזה???
אגב, כל המשפטים הנ"ל נלקחו ממכירות אמיתיות לחלוטין.

אריזת ושילוח המוצר.
ארזו את המוצר בצורה מכובדת ונקייה.
שימו לב שהמוצר ארוז בצורה כזו שלא יפגע (יש לארוז בקרטון עם פצפצים ו/או קלקר שמגן על המוצר).
השתמשו במשקל בכדי לדעת עלויות למשלוח לפני הצגת המוצר.
הכניסו "הפתעה קטנה" בתוך החבילה – כמו חבילת בוטנים קטנה או סוכריה, או דוגמית של מוצר אחר שאתם מעוניינים לקדם.
שלחו את המוצר בדואר רשום או EMS בלבד – על מנת שיהיה לכם הוכחת משלוח (טרקינג נמבר).

דווחו לרשויות המס על הכנסות!!!

ב ה צ ל ח ה !!!
אלי שמעוני
סוחר ויועץ למסחר ב- איביי (eBay).
מוסמך כמומחה הדרכה מטעם איביי (eBay).
מרצה במכללת מגמות, באוניברסיטת דרבי, במכללת ג'ון ברייס ובמכללות ומוסדות אקדמיים נוספים בתחום המסחר ב- איביי (eBay).
מנהל פורומים בתחום המסחר - באיביי.
מנהל וכותב ראשי באתר המרכז הישראלי למסחר ב- איביי
מנהל המרכז הישראלי למסחר ב- איביי (eBay).
מעביר קורס איביי (ebay)



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב